De eerste dag - Reisverslag uit Broadford, Australië van Karlijn Nijhuis - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Broadford, Australië van Karlijn Nijhuis - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

30 Januari 2014 | Australië, Broadford

De eerste dag, en wat een dag! Ik heb het nu al ontzettend naar mijn zin terwijl ik nog niet eens één paard heb aangeraakt.
Wat een fantastische plek, super vriendelijke mensen en een uitzicht waar ik na vier maanden nog steeds niet genoeg van zal hebben.
Ik ben vanochtend rond 7u in Melbourne aangekomen dus vandaag is het nog even een dagje chillen en bijkomen in het zonnetje. Het is bijna strakblauw en ongeveer 35 graden 
Onderweg van het vliegveld naar AEBC zijn de eerste kangoeroes al gespot! Helaas geen foto van kunnen maken maar het schijnt dat ik die elke dag ga zien tijdens het voeren van de paarden in de ochtend. Dus die foto zal vanzelf wel komen!

Verder woon ik in een heel leuk huisje, met mega veranda met vooraan uitzicht op de paarden en daarachter de heuvels van aussie. Ik woon samen met twee andere meiden. Één komt toevallig ook uit Nederland en de andere komt uit Canada. Beide lijken me heel aardig!
Ik zal wat foto’s van het huisje toevoegen zodat jullie mee kunnen genieten van mijn mooie uitzicht op dit moment :) 

Nou, verder is er natuurlijk nog niet heel veel nieuws. Van de week zal ik weer een update geven.

Liefs,
Karlijn

• 30 Januari 2014 - 11:12

Lotte:

Ziet er goed uit Karlijn! En mijn tshirtje staat ook haha, yay!
    Veel succes morgen met je eerste dag. XXXX

• 03 Februari 2014 - 19:34

Anne-Fleur:

Wauw ! Chill huisje Ka! Goed voor elkaar!